Nils Lutfågel - Mitt liv, mitt allt.

Direktlänk till inlägg 5 april 2015

Guldfiskbråk

Av Nils Lutfågel - 5 april 2015 22:07

Tjabba mina stalkers!


Jag ber till Gud, jag ber för att överleva morgondagen, dagen efter det och så vidare. Jag är inte sjuk och inte skadad men har en massa fiender. Jag har gjort en lista över alla mina fiender:


  1. Hasse
  2. Klasse
  3. Farfar
  4. Pekka
  5. Pappa
  6. Farmor och farfars granne
  7. Min guldfisk
  8. Polisen

Om ni följt min blogg så vet ni varför alla utom min guldfisk och polisen är mina ovänner. Nu ska ni få veta varför vi blivit ovänner.

Allt började med att jag kom hem igår kväll efter jag tagit emot hotet från min far att dränka guldfisken, jag satt och vaktade honom hela natten. Ringde säpo imorse för att skaffa skyddsboende för han men det enda de gjorde var att skaffa mig i örat och hotade med att ringa polisen. Jag la på. Jag skällde ut guldfisken för att jag anser att det är hans fel att jag nu har polisen efter mig. 

Jag gjorde kanske fel men jag la ner tre smällare i glasskålen och precis när det smällde hoppade guldfisken och anföll mig. Han slog mig och försökte strypa mig, jag hade inga krafter att sätta emot. Jag måste börja styrketräna.


Farfar ringde mig förrut och bad om ursäkt för han betett sig som ett svin. Jag accepterade ursäkten. Men efter att ha pratat i 10 minuter försökte farfar sälja sitt hus till mig igen och jag tackade återigen nej. Nu ringer han mig 100 gånger i timmen och skriker något obegripligt, kan vara grekiska. 


Jag är rädd, ingen vill hjälpa mig. 


Jag läste på Aftonbladet idag om någon apkvinna från förr de hittat. Tydligen var hon extremt stark och snabbare än en häst. En sådan kvinna vill jag ha. Jag ska nog lägga ut en kontaktannons. Just nu är det mitt enda hopp att överleva.


Med rädda hälsningar


Nils Lutfågel


"Just nu är allting illa, på grund av att jag inte ville köpa farfars villa"



Gilla mig på Facebook

Följ mig på Twitter

Nils Lutfågel - Mitt liv, mitt allt.

Följ min blogg med Bloglovin

 
 
elly

elly

6 april 2015 11:35

låter sjukt men om det är sant vill jag bara säga lycka till-

http://ellyartisten.bloggplatsen.se

 
Påms

Påms

13 april 2015 13:19

Haha, what the fuck? xD

http://poms.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nils Lutfågel - 23 april 2015 12:30

Hejsan plejsan   Det var ett tag sedan jag skrev här, det är för att jag hittat en sida som man kan tjäna pengar på, så jag har inte haft tid att skriva här. Jag är pengakåt.   Igår morse när jag skulle gå till skolan hittade jag en ryggsäck ...

Av Nils Lutfågel - 15 april 2015 19:31

Idag har jag varit i skolan, det var trevligt. De spelade in en film i skolan och jag som är en självskriven stjärna borde vara självklar huvudroll. Ingen höll med mig.  Jag försökte smyga med mig in i filmen men varje gång blev jag upptäkt. Jag st...

Av Nils Lutfågel - 13 april 2015 18:26

Farfar ringde mig precis, han var jättearg. Inte på mig denna gången utan på farmor. Hon ville inte sälja min guldfisk till honom och han hade blivit så arg att han sprang ut till sin bil och körde iväg till Kävlinge. Egentligen är det bara två probl...

Av Nils Lutfågel - 13 april 2015 13:21

Idag när jag kom till skolan var det någon som hade sprutat grädde på hela mitt skåp. Jag trodde direkt att det var någon som tyckte om mig väldigt mycket då jag älskar grädde mer än något annat i världen men efter att ha slickat på mitt skåp en stun...

Av Nils Lutfågel - 12 april 2015 13:01

Som ni röstade i omröstningen så gick jag precis in till Gudrun för att prata om Gud, först ville hon inte släppa in mig men efter ca. 1000 ringningar på dörren så öppnade hon till slut. Jag slog mig ner i soffan och förklarade exakt som det låg till...

Omröstning

Vad ska jag göra imorgon?
 Prata med farfar
 Prata med farmor
 Ringa polisen och anmäla farfar

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Reklam

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards