Nils Lutfågel - Mitt liv, mitt allt.

Direktlänk till inlägg 13 april 2015

Skydda er Kävlinge, nu kommer farfar!

Av Nils Lutfågel - 13 april 2015 18:26

Farfar ringde mig precis, han var jättearg. Inte på mig denna gången utan på farmor. Hon ville inte sälja min guldfisk till honom och han hade blivit så arg att han sprang ut till sin bil och körde iväg till Kävlinge. Egentligen är det bara två problem med det, för det första ligger Kävlinge i Skåne och för det andra äger farfar ingen bil. 


Farfar berättade en gång för mig att han hatar Kävlinge, att det var en jäkla håla. Jag är rädd att han kanske ska göra något dumt när han är där. Kanske ska han bryta sig in i vattentornet och kissa i vattnet? Kanske ska han bajsa i Sibylla?


Nu måste jag försöka få tag på polisen i Kävlinge så de kan gripa honom innan han gör något dumt. 


Hejdå!



Gilla mig på Facebook

Följ mig på Twitter

Nils Lutfågel - Mitt liv, mitt allt.

Följ min blogg med Bloglovin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nils Lutfågel - 23 april 2015 12:30

Hejsan plejsan   Det var ett tag sedan jag skrev här, det är för att jag hittat en sida som man kan tjäna pengar på, så jag har inte haft tid att skriva här. Jag är pengakåt.   Igår morse när jag skulle gå till skolan hittade jag en ryggsäck ...

Av Nils Lutfågel - 15 april 2015 19:31

Idag har jag varit i skolan, det var trevligt. De spelade in en film i skolan och jag som är en självskriven stjärna borde vara självklar huvudroll. Ingen höll med mig.  Jag försökte smyga med mig in i filmen men varje gång blev jag upptäkt. Jag st...

Av Nils Lutfågel - 13 april 2015 13:21

Idag när jag kom till skolan var det någon som hade sprutat grädde på hela mitt skåp. Jag trodde direkt att det var någon som tyckte om mig väldigt mycket då jag älskar grädde mer än något annat i världen men efter att ha slickat på mitt skåp en stun...

Av Nils Lutfågel - 12 april 2015 13:01

Som ni röstade i omröstningen så gick jag precis in till Gudrun för att prata om Gud, först ville hon inte släppa in mig men efter ca. 1000 ringningar på dörren så öppnade hon till slut. Jag slog mig ner i soffan och förklarade exakt som det låg till...

Av Nils Lutfågel - 12 april 2015 11:45

Hejsan   Jag har skrivit förr om att jag ville till det där paradishotellet med hon där Gramer, nu har jag hört att det inte var ett paradishotell och att det hela handlar om ett fånigt tv-pogram. Varför är det ingen som berättat det för mig? Ni ...

Omröstning

Vad ska jag göra imorgon?
 Prata med farfar
 Prata med farmor
 Ringa polisen och anmäla farfar

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Reklam

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards