Nils Lutfågel - Mitt liv, mitt allt.

Direktlänk till inlägg 8 april 2015

Hemma från skolan

Av Nils Lutfågel - 8 april 2015 15:15

Hej hej stalkers


Nu är jag hemma från skolan. På vägen hem gick jag in om Gudrun och skulle kolla om hon var hemma, det var hon inte. Fast hon ljuger säkert om det med. Lögnarkärring.

Är det nödvändigt att jag går kvar i skolan om jag nu ska bli fotbollsstjärna? Det är sånna saker jag måste prata med Gud om men den lögnartanten vägrar att låta mig få hans nummer.


Jag skrev innan om mitt slagsmål i skolan, om när jag satt gömd där i datorsalen. När jag gick ut därifrån stod Pekka utanför dörren med tårar i ögonen, han hade dåligt samvete för vad han gjort mot mig. Vi satte oss ner och pratade om hur vi skulle lösa hela denna konflikten och kom överens om att vi ska fiska tillsammans någon dag. Jag tvivlar starkt på att det kommer att ske men det hade kanske varit trevligt.


Är det bara jag som tycker det är knasigt att ett ishockeylag heter Vita hästen? Tänk att spela hockey i en häst? hur får de plats? 

Flenstuna har inget hockeylag, det är tråkigt. Jag ska fråga Frölunda om de kan flytta till Flenstuna istället för Göteborg. 


Fortfarande ingen förändring på Facebook och Twitter. Hatar er för det.


Med arga hälsningar


Nils Lutfågel


"Nu hörs det fågelkvitter, följ mig på twitter"



Gilla mig på Facebook

Följ mig på Twitter

Nils Lutfågel - Mitt liv, mitt allt.

Följ min blogg med Bloglovin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nils Lutfågel - 23 april 2015 12:30

Hejsan plejsan   Det var ett tag sedan jag skrev här, det är för att jag hittat en sida som man kan tjäna pengar på, så jag har inte haft tid att skriva här. Jag är pengakåt.   Igår morse när jag skulle gå till skolan hittade jag en ryggsäck ...

Av Nils Lutfågel - 15 april 2015 19:31

Idag har jag varit i skolan, det var trevligt. De spelade in en film i skolan och jag som är en självskriven stjärna borde vara självklar huvudroll. Ingen höll med mig.  Jag försökte smyga med mig in i filmen men varje gång blev jag upptäkt. Jag st...

Av Nils Lutfågel - 13 april 2015 18:26

Farfar ringde mig precis, han var jättearg. Inte på mig denna gången utan på farmor. Hon ville inte sälja min guldfisk till honom och han hade blivit så arg att han sprang ut till sin bil och körde iväg till Kävlinge. Egentligen är det bara två probl...

Av Nils Lutfågel - 13 april 2015 13:21

Idag när jag kom till skolan var det någon som hade sprutat grädde på hela mitt skåp. Jag trodde direkt att det var någon som tyckte om mig väldigt mycket då jag älskar grädde mer än något annat i världen men efter att ha slickat på mitt skåp en stun...

Av Nils Lutfågel - 12 april 2015 13:01

Som ni röstade i omröstningen så gick jag precis in till Gudrun för att prata om Gud, först ville hon inte släppa in mig men efter ca. 1000 ringningar på dörren så öppnade hon till slut. Jag slog mig ner i soffan och förklarade exakt som det låg till...

Omröstning

Vad ska jag göra imorgon?
 Prata med farfar
 Prata med farmor
 Ringa polisen och anmäla farfar

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Reklam

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards