Nils Lutfågel - Mitt liv, mitt allt.

Direktlänk till inlägg 8 april 2015

Gömmer mig

Av Nils Lutfågel - 8 april 2015 11:11

Tjosan i trosan mina små stalkers!


Jag sitter i datorsalen i skolan nu. Inte för att jag vill sitta här utan mest för att jag blev injagad hit.  Det är ert fel.... i omröstningen här sidan om så röstade ni på att jag skulle slå Hasse, Klasse och Pekka nästa gång jag såg dem, det gjorde jag för fem minuter sedan. Jag är en riktig slagskämpe nu, jag har nästan varit slagsmål med de tre coolaste killarna på skolan. Med det menar jag att jag nästan fick stryk av de tre coolaste killarna. 

Jag gjorde som ni ville, jag såg Pekka och sprang fram och slog till honom mitt på näsan. Han började blöda och gråta. 

Nu är jag den coolaste killen på skolan.


Rättelse:


Jag sprang fram och skulle slå Pekka men han vände sig och boxade mig mitt på näsan, jag började gråta. Jag är mesigast i skolan.


Nu sitter jag här inne helt ensam i mörkert och gömmer mig men det gör inget för idag är jag glad. Jag har fått en till följare på twitter, fast egentligen är det en annan bloggare som antagligen vill att jag ska följa hans blogg, det kan han glömma. 


Ställningen just nu:


Twitterföljare: 2

Facebookgillare: 1


Jag lovar att skriva sen när jag kommer hem från skolan, om jag nu kommer hem.


Med glada och rädda hälsningar


Nils Lutfågel


"Jag slog nästan Pekka, jag kan på ryggen sträcka"



Gilla mig på Facebook

Följ mig på Twitter

Nils Lutfågel - Mitt liv, mitt allt.

Följ min blogg med Bloglovin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nils Lutfågel - 23 april 2015 12:30

Hejsan plejsan   Det var ett tag sedan jag skrev här, det är för att jag hittat en sida som man kan tjäna pengar på, så jag har inte haft tid att skriva här. Jag är pengakåt.   Igår morse när jag skulle gå till skolan hittade jag en ryggsäck ...

Av Nils Lutfågel - 15 april 2015 19:31

Idag har jag varit i skolan, det var trevligt. De spelade in en film i skolan och jag som är en självskriven stjärna borde vara självklar huvudroll. Ingen höll med mig.  Jag försökte smyga med mig in i filmen men varje gång blev jag upptäkt. Jag st...

Av Nils Lutfågel - 13 april 2015 18:26

Farfar ringde mig precis, han var jättearg. Inte på mig denna gången utan på farmor. Hon ville inte sälja min guldfisk till honom och han hade blivit så arg att han sprang ut till sin bil och körde iväg till Kävlinge. Egentligen är det bara två probl...

Av Nils Lutfågel - 13 april 2015 13:21

Idag när jag kom till skolan var det någon som hade sprutat grädde på hela mitt skåp. Jag trodde direkt att det var någon som tyckte om mig väldigt mycket då jag älskar grädde mer än något annat i världen men efter att ha slickat på mitt skåp en stun...

Av Nils Lutfågel - 12 april 2015 13:01

Som ni röstade i omröstningen så gick jag precis in till Gudrun för att prata om Gud, först ville hon inte släppa in mig men efter ca. 1000 ringningar på dörren så öppnade hon till slut. Jag slog mig ner i soffan och förklarade exakt som det låg till...

Omröstning

Vad ska jag göra imorgon?
 Prata med farfar
 Prata med farmor
 Ringa polisen och anmäla farfar

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Reklam

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards