Nils Lutfågel - Mitt liv, mitt allt.

Direktlänk till inlägg 7 april 2015

Lögnarkärring

Av Nils Lutfågel - 7 april 2015 22:00

Jag hatar Gudrun, hon är en jäkla lögnare. Hon påstår fortfarande att hon ej känner Gud. Jag vet att hon ljuger och jag kan bevisa det. 

Här är mina bevis:


  • Hon heter Gudrun (Döpt efter Gud)
  • Hon äger en Bibel
  • Hon säger alltid: Herre min Gud
  • Hon påstår att jag är Satans avkomma (Bevisar egentligen bara att hon har dåligt omdömme)

Jag ska prata med Gud och hon ska hjälpa mig få kontakt med honom, kanske hon kan ge mig hans telefonnummer eller e-mailadress för jag måste få tag på Gud snart, jag vet inte hur jag ska till väga för att bli en stjärna, jag försökte ringa Barcelona och Juventus men de bara mumlade något obegripligt och låtsades som de ej förstod svenska.

Hon ljuger dessutom om ännu fler saker som till exempel att jag inte kan bli någon stjärna, att jag trakasserar henne, att jag är ful och att jag inte förtjänar att få ute bland normalt folk. Lögnarkärring.


Ja ska berätta en sjuk sak som hände på Twitter innan, det var en tjej som heter Malin Gramer som skrev att hon skulle åka till något hotell i paradiset, så jag svarade att jag måste få följa med nästa gång hon ska dit för att det såg så fint ut där. Jag hoppas verkligen hon hör av sig för det hade varit nice. Jag har börjat spara pengar till det nu, har redan 13 kr. 

Jag älskar twitter men har bara en kompis där....snälla kan ni inte bli kompis med mig där?


Med vädjande hälsningar


Nils Lutfågel


"Samlar pant, jagar lögnartant"



Gilla mig på Facebook

Följ mig på Twitter

Nils Lutfågel - Mitt liv, mitt allt.

Följ min blogg med Bloglovin





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nils Lutfågel - 23 april 2015 12:30

Hejsan plejsan   Det var ett tag sedan jag skrev här, det är för att jag hittat en sida som man kan tjäna pengar på, så jag har inte haft tid att skriva här. Jag är pengakåt.   Igår morse när jag skulle gå till skolan hittade jag en ryggsäck ...

Av Nils Lutfågel - 15 april 2015 19:31

Idag har jag varit i skolan, det var trevligt. De spelade in en film i skolan och jag som är en självskriven stjärna borde vara självklar huvudroll. Ingen höll med mig.  Jag försökte smyga med mig in i filmen men varje gång blev jag upptäkt. Jag st...

Av Nils Lutfågel - 13 april 2015 18:26

Farfar ringde mig precis, han var jättearg. Inte på mig denna gången utan på farmor. Hon ville inte sälja min guldfisk till honom och han hade blivit så arg att han sprang ut till sin bil och körde iväg till Kävlinge. Egentligen är det bara två probl...

Av Nils Lutfågel - 13 april 2015 13:21

Idag när jag kom till skolan var det någon som hade sprutat grädde på hela mitt skåp. Jag trodde direkt att det var någon som tyckte om mig väldigt mycket då jag älskar grädde mer än något annat i världen men efter att ha slickat på mitt skåp en stun...

Av Nils Lutfågel - 12 april 2015 13:01

Som ni röstade i omröstningen så gick jag precis in till Gudrun för att prata om Gud, först ville hon inte släppa in mig men efter ca. 1000 ringningar på dörren så öppnade hon till slut. Jag slog mig ner i soffan och förklarade exakt som det låg till...

Omröstning

Vad ska jag göra imorgon?
 Prata med farfar
 Prata med farmor
 Ringa polisen och anmäla farfar

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Reklam

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards