Nils Lutfågel - Mitt liv, mitt allt.

Direktlänk till inlägg 9 april 2015

Om mig

Av Nils Lutfågel - 9 april 2015 14:58

Hejsan stalkers


Jag skämtade bara i mitt förra inlägg, jag är inte arg på er och hatar er inte.

Nu tänkte jag skriva lite om mig själv för er som vill lära känna mig bättre:


Jag heter Nils, är 16 år och bor i Flenstuna. Jag bor tillsammans med min Mamma och Pappa i en lägenhet vid centrum. Jag har en guldfisk som husdjur.

Mina största intressen är fotboll, data, mat, folk, sociala medier och mycket mycket mer. När jag blir stor ska jag bli fotbollsstjärna, det sa Gud till mig häromdagen. Brevid oss bor lögnarkärrningen Gudrun.

Mina värsta ovänner är Hasse, Klasse och Pekka. 

Jag går på fordonsgymnasiet här i Flenstuna och trivs hyffsat bra. Jag är singel men är öppen för förslag ;)


Så nu vet ni det mesta om mig, om ni undrar något så fråga. Jag svarar på allt.


Med vänliga hälsningar


Nils Lutfågel


"Ni vet allt om mig, men jag vet inget om dig"



Gilla mig på Facebook

Följ mig på Twitter

Nils Lutfågel - Mitt liv, mitt allt.

Följ min blogg med Bloglovin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nils Lutfågel - 23 april 2015 12:30

Hejsan plejsan   Det var ett tag sedan jag skrev här, det är för att jag hittat en sida som man kan tjäna pengar på, så jag har inte haft tid att skriva här. Jag är pengakåt.   Igår morse när jag skulle gå till skolan hittade jag en ryggsäck ...

Av Nils Lutfågel - 15 april 2015 19:31

Idag har jag varit i skolan, det var trevligt. De spelade in en film i skolan och jag som är en självskriven stjärna borde vara självklar huvudroll. Ingen höll med mig.  Jag försökte smyga med mig in i filmen men varje gång blev jag upptäkt. Jag st...

Av Nils Lutfågel - 13 april 2015 18:26

Farfar ringde mig precis, han var jättearg. Inte på mig denna gången utan på farmor. Hon ville inte sälja min guldfisk till honom och han hade blivit så arg att han sprang ut till sin bil och körde iväg till Kävlinge. Egentligen är det bara två probl...

Av Nils Lutfågel - 13 april 2015 13:21

Idag när jag kom till skolan var det någon som hade sprutat grädde på hela mitt skåp. Jag trodde direkt att det var någon som tyckte om mig väldigt mycket då jag älskar grädde mer än något annat i världen men efter att ha slickat på mitt skåp en stun...

Av Nils Lutfågel - 12 april 2015 13:01

Som ni röstade i omröstningen så gick jag precis in till Gudrun för att prata om Gud, först ville hon inte släppa in mig men efter ca. 1000 ringningar på dörren så öppnade hon till slut. Jag slog mig ner i soffan och förklarade exakt som det låg till...

Omröstning

Vad ska jag göra imorgon?
 Prata med farfar
 Prata med farmor
 Ringa polisen och anmäla farfar

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Reklam

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards