Nils Lutfågel - Mitt liv, mitt allt.

Direktlänk till inlägg 4 april 2015

Åhh neej

Av Nils Lutfågel - 4 april 2015 11:08

 

Hejsan alla stalkers.


Morgonen började väldigt dåligt och slutade väldigt bra.


Allt började i morse när jag skulle springa till ICA och handla bullar, framför mig i kön stod Klasse, skolans coolaste kille, och skulle betala för sina energidrycker. Jag stod bakom och nynnade lite tyst för mig själv för att han inte skulle se mig och just när jag trodde det skulle funka kom Satan själv och sabbade det hela :(

Faster Kajsa-Bajsa kom och skrek mitt namn så högt att tiggarna utanför butiken tappade sina muggar och stod och plockade mynt över hela parkeringen. 

Kajsa-Bajsa sprang sedan fram och gav mig en stoor puss på kinden och frågade hur allt funkade för mig och sånt, sedan kom den mest förbjudna frågan, hon i princip skrek så hela butiken hörde, HUR GÅR DET MED TJEJERNA LILLA GUBBEN?

Jag ville dö på fläcken, där i kassan på ICA.


Efter den tortyrliknade förnedringsförhöret 2 decimeter från Klasses rövhål trodde jag inte det kunde bli värre..... jag hade fel.

Klasse, Hasse och Pekka stod såklart utanför vid sina mopeder och skojade och skrek och när de fick syn på mig följde de efter mig med sina mopeder. Hela vägen hem fick frågan "Hur går det med tjejerna lilla gubben" ca. 15000 gånger. Jag ville dö igen. Jag fick hjärnsläpp, jag tog upp den största sten jag hittade och kastade den i Hasses stora fula finniga ansikte sedan sprang jag hem.


Nu undrar ni säkert vad det bra var för något?


Det enda bra som hänt denna morgonen är att jag lever..... eller är det bra egentligen? 

Nu har jag inte tid att skriva mer, ska fundera ut olika sätt att kunna överleva detta sedan ska jag ringa säpo och be om skydd.


Med rädda hälsningar


Nils Lutfågel


"En sten i ditt finniga tryne får mig att vilja se i syne"




Gilla mig på Facebook

Följ mig på Twitter

Nils Lutfågel - Mitt liv, mitt allt.

Följ min blogg med Bloglovin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nils Lutfågel - 23 april 2015 12:30

Hejsan plejsan   Det var ett tag sedan jag skrev här, det är för att jag hittat en sida som man kan tjäna pengar på, så jag har inte haft tid att skriva här. Jag är pengakåt.   Igår morse när jag skulle gå till skolan hittade jag en ryggsäck ...

Av Nils Lutfågel - 15 april 2015 19:31

Idag har jag varit i skolan, det var trevligt. De spelade in en film i skolan och jag som är en självskriven stjärna borde vara självklar huvudroll. Ingen höll med mig.  Jag försökte smyga med mig in i filmen men varje gång blev jag upptäkt. Jag st...

Av Nils Lutfågel - 13 april 2015 18:26

Farfar ringde mig precis, han var jättearg. Inte på mig denna gången utan på farmor. Hon ville inte sälja min guldfisk till honom och han hade blivit så arg att han sprang ut till sin bil och körde iväg till Kävlinge. Egentligen är det bara två probl...

Av Nils Lutfågel - 13 april 2015 13:21

Idag när jag kom till skolan var det någon som hade sprutat grädde på hela mitt skåp. Jag trodde direkt att det var någon som tyckte om mig väldigt mycket då jag älskar grädde mer än något annat i världen men efter att ha slickat på mitt skåp en stun...

Av Nils Lutfågel - 12 april 2015 13:01

Som ni röstade i omröstningen så gick jag precis in till Gudrun för att prata om Gud, först ville hon inte släppa in mig men efter ca. 1000 ringningar på dörren så öppnade hon till slut. Jag slog mig ner i soffan och förklarade exakt som det låg till...

Omröstning

Vad ska jag göra imorgon?
 Prata med farfar
 Prata med farmor
 Ringa polisen och anmäla farfar

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Reklam

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards